poniedziałek, 11 sierpnia 2014

dla dzieci

Kartę, którą dzisiaj Wam pokażę zrobiłam na wpół żywa.. Ostatnio, kiedy dodawałam wpis na mojego bloga, 
napisałam, że jestem przeziębiona. 
Niestety to nie było zwykłe przeziębienie, 
ale angina ropna już z powikłaniami. 
W dalszym ciągu jestem na anybiotyku 
ale już jest o niebo lepiej. 
Mam jeszcze tylko zatkane ucho (zatkała się trąbka) 
ehh uroki choroby. 
Ale wracając do tematu. 
Karteczkę wykonałam na zamówienie dla 4-letniego chłopca 
z okazji urodzin:). 
Zobaczcie i oceńcie sami co mi wyszło :)
Papiery nie wiem z jakiej galerii pochodzą, 
gdyż dostałam je w prezencie. 
Dodatki, które wykorzystałam to pociąg z wykrojnika,
 misio z ECO - DECO
kwiatuszki wycięte dziurkaczem 
oraz perełki z DP CRaft. 







Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i dziękuję za miłe słówko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz