wtorek, 16 września 2014

Dla mamy w okrągłą rocznicę urodzin

Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było a to dlatego, że byłam na urlopie 
a jak wróciłam to miałam gości z Anglii. 
Ale już jestem i mam dla Was kilka moich prac, które wykonałam. 
Pierwszą pracą jest kartka w dniu urodzin mojej mamy. Pierwszy raz wykonałam kartę sztalugową. 
Mama była zachwycona, aż łezka w oku się zakręciła.
Do stworzenia owej karty wykorzystałam 
papier fioletowy perłowy GP,  
Rozalia w ogrodzie - Studio 75, Lacy Sunset - Scrapakivi,  
perełki z Dp Craft,  
kwiaty ze sklepu Na -Strychu 
 oraz tekturki - ramka oraz cyferki z Crafty Molly. Digistempel .
Dopełnieniem całości jest torebka wykonana z papieru perłowego z GP.








Dziękuję za odwiedziny wszystkim odwiedzającym mojego bloga oraz pozostawienie miłego słowa.:)

4 komentarze: