sobota, 28 marca 2015

Komunijnie

Witajcie zaś po długiej przerwie.
 Ale u mnie zaś się dużo zadziało w ostatnim czasie. 
Otóż po pierwsze dowiedziałam się ostatnio, że po raz drugi zostanę mamusią. 
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. 
Ale to nie koniec. 
Poszłam sobie pewnego dnia na drugą wizytę u doktora
 i okazało się, że będę szczęśliwą mamusią, ale PODWÓJNĄ :). 
Wielka radość, wielkie szczęście.
 Pochodzę z rodziny bliźniaków, to i prawdopodobieństwo było duże, 
że u mnie tez mogą się bliźniaki pojawić. 
Jestem mega szczęśliwa i lekko przerażona jak ja sobie poradzę. 
Ale w końcu My kobiety jesteśmy matkami, żonami i musimy sobie poradzić:)
Ale to nie znaczy, że nie działam, otóż stworzyłam kilka swoich prac, 
ale niestety w związku z tym, że tak sie dużo u mnie ostatnio podziało, 
nie miałam czasu tych prac Wam pokazać.
 Ale dzisiaj jestem i pochwale sie co w ostatnim czasie stworzyłam.
Wykonałam kilka zaproszeń na Komunie i podziękowań dla gości.

Pierwsze zostały wykonane z białego papieru wizytowego GP, 
papieru z kolekcji GP - Wielki błękit,
stempelki wykorzystane z grupy Digi Stemple na FB,
kwiaty ręcznie wykonane z papieru wizytowego
oraz kokardki również ręcznie wykonane z taśmy satynowej, dodatkowo duże perły :)







Natomiast drugie komplety zostały wykonane z białego papieru wizytowego GP,
papieru z  kolekcji GP - Jutrzenka,
stempelki wykorzystane również z grupy Digi Stemple na FB,
kwiaty ręcznie robione z papieru czerpanego oraz perełki z DP Craft.

Zamawiającym się podobało, więc i ja jestem bardzo zadowolona ze swojej pracy.







Dziękuję Wam za odwiedziny, 
witam nowych obserwatorów i dziękuję za komentarze pod ostatnimi postami. 
Pozdrawiam Was gorąco :)



8 komentarzy:

  1. Wspaniałe komplety komunijne zrobiłaś.
    Bardzo ładna kolorystyka.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janusz. Pozdrawiam również i życzę miłego i udanego weekendu :)

      Usuń
  2. Super komplety!! No i gratulacje!!! w sumie to nie zazdroszczę, moje dziecię ma pół roku i nie wyobrażam sobie posiadania od razu dwójki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Ja mam już jedno szczęście 16- miesięczne i się zastanawiam jak to teraz będzie z trójeczką. Bo Synek będzie miał niecałe dwa latka jak urodzą się kolejne :)

      Usuń
  3. Podwójne gratulacje :) Piękne komplety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zestawy - pięknie i starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń