środa, 8 października 2014

Trzy zestawy - jeden ślub

I w końcu doczekałam się ślubu mojej koleżanki:). 
W związku z tym chciałabym Wam pokazać 
jakie prace wykonałam. 
Są to trzy zestawy.
 Jeden wręczałam Ja i mój mąż,
 drugi zestaw rodzice Pani Młodej 
a trzecim zestawem obdarowała siostra Pani młodej z rodzinką :).
 A więc pierwszy zestaw który Wam zaprezentuję wręczałam Młodym Ja i mój mąż.
 Tutaj wykorzystałam 
papier wizytowy w kolorach brązowe róże 
oraz kremowy, 
perełki z Dp Craft, 
kwiaty oraz wstążkę 
ze sklepiku Na-Strychu.pl 
oraz dratwę.















W drugim zestawie wykorzystałam 
biały papier wizytowy połączony z papierem z galerii ScrapBerrys z kolekcji Versailles collection - In the park, 
drewnianą ozdobę z napisem, którą kupiłam w moim mieście na Miodobraniu 2014,  
tekturki z Craffty Molly 
oraz perełki z Dp Craft.









Natomiast w ostatnim zestawie wykorzystałam papiery Uśmiech Proszę - Piątek 13, 
Usłane Różami - GP
papier perłowy z brokatem granatowy, 
taśma dekoracyjna, 
tekturowe serduszka z Crafty Molly
kwiaty na ubranku na alkoholu ręcznie robione.
Karteczka posiada w środku kieszonkę oczywiście na kasiorę.













Dziękuję za mile słowa pozostawione pod moim postem oraz za każde odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz