wtorek, 21 października 2014

zaproszenia na roczek mojego synka :)

Jeszcze niecałe 5 tygodni i będę świętować roczek mojego synka oraz moje kolejne urodziny. 
W związku z tym chciałabym Wam 
zaprezentować zaproszenia jakie wykonałam z tej okazji 
i które już częściowo są rozdane.
W tej pracy wykorzystałam:
*papier wizytowy marmurek w trzech kolorach - bladoróżowy, żółty oraz niebieski na alfabet :)
*Papiery z Galerii Rae - Dla maluszka - Do przytulania
*Papiery z The ScrapCake - Sweet Childhood - Sweet Innocence
* balonik wycięty wykrojnikiem MD z resztek papieru Świeżo Malowane GP
*Taśmę Washi kupioną w sieci sklepów Netto :)
*digi stempelek, który dla mnie wykonała Aga Borysewicz. Dziękuję pięknie :)




Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga 
Kamila:)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Rozejrzałam się odrobinkę, pooglądałam piękne prace i postanowiłam zostać :)
    Zaproszenia są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję wszystkim za miłe słowa oraz asterkowi, że chciala pozostać ze mną na dłużej, dziękuję Wam dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, piękne zaproszenia :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproszenia są piękne !!!
    Wspaniale wykonane.
    Pozdrawiam :)
    P.S. Miło mi że zagościłaś wśród moich obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za odwiedziny, miłe słowa oraz zz pozostanie ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń